Kierunki - Technikum - TECHNIK ORGANIZACJI REKLAMY PDF Drukuj Email
Spis treści
Kierunki - Technikum
TECHNIK ROLNIK
TECHNIK MECHANIZACJI ROLNICTWA I AGROTRONIKI
TECHNIK TECHNOLOGII ŻYWNOŚCI
TECHNIK AGROBIZNESU
TECHNIK ARCHITEKTURY KRAJOBRAZU
KELNER
TECHNIK MECHANIK (klasa wojskowa)
TECHNIK LOTNISKOWYCH SŁUŻB OPERACYJNYCH (klasa wojskowa)
TECHNIK TELEINFORMATYK (do wyboru klasa wojskowa)
TECHNIK OBSŁUGI TURYSTYCZNEJ
TECHNIK URZĄDZEŃ I SYSTEMÓW ENERGETYKI ODNAWIALNEJ
TECHNIK ORGANIZACJI REKLAMY
TECHNIK OCHRONY ŚRODOWISKA
TECHNIK MECHATRONIK NOWOŚĆ!
TECHNIK ELEKTRONIK
TECHNIK AUTOMATYK NOWOŚĆ!
TECHNIK PRZEMYSŁU MODY NOWOŚĆ!
Wszystkie strony

TECHNIK ORGANIZACJI REKLAMY

 

Kierunek przeznaczony dla osób interesujących się reklamą i marketingiem. Podczas nauki uczniowie poznają zasady wiedzy ekonomicznej, plastycznej i psychologicznej, która jest niezbędna do wykonywania zawodu. Uczą się jak przygotować ofertę handlową w dziale sprzedaży usług reklamowych oraz podstaw tworzenia reklam radiowych i telewizyjnych.

JEŚLI:

  • interesujesz się reklamą,
  • lubisz wykonywać różne prace plastyczne i komputerowe,
  • potrafisz myśleć kreatywnie,
  • chcesz pracować w firmach reklamowych,
  • chcesz zdobyć zawód dający dobra pracę

 

 

Podejmij naukę

W TECHNIKUM W ZAWODZIE:

TECHNIK ORGANIZACJI REKLAMY

w Zespole Szkół Rolniczych w Środzie Wlkp.

Pobierz podanie: /podanie.docx/ /podanie.pdf/

 

W TRAKCIE NAUKI POZNASZ:

  • sposoby organizowania oraz prowadzenia sprzedaży produktów i usług reklamowych
  • jak organizować oraz prowadzić kampanie reklamowe
  • jak projektować oraz wykonywać środki reklamowe
  • jak prowadzić własną działalność gospodarczą

 

PONADTO:

  • zdobędziesz cenne doświadczenie podczas praktyk m.in. Drukarnii ABEDIK w Żernikach k/ Poznania, firmach: Anakonda, drukarnia ALF, Gumar, Agencje reklamowe.
  • będziesz mógł zaangażować się w pracę nad promocją szkoły

 

Nauka trwa cztery lata i kończy się uzyskaniem tytułu technika (po zdaniu egzaminów kwalifikacyjnych) oraz zdaniem egzaminu dojrzałości.

 

Kwalifikacje wyodrębnione w zawodzie:

AU.29. Sprzedaż produktów i usług reklamowych

AU.30. Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej

 

Przedmioty rozszerzone:

Przedmiot pierwszy: biologia lub chemia lub fizyka lub historia. 
Przedmiot drugi: Matematyka lub WOS

 

MOŻESZ KONTYNUOWAĆ NAUKĘ M.IN. WYBIERAJĄC NASTĘPUJĄCE UCZELNIE:

  • Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Poznaniu: reklama i marketing
  • Wyższa Szkoła Bankowa: Innowacyjny e-marketing
  • Uniwersytet im. A. Mickiewicza w Poznaniu: Reklama i promocja.
  • Uniwersytet Ekonomiczny: Handel i Marketing, Komunikacja w biznesie

 

MIEJSCA, W KTÓRYCH MOŻESZ PRACOWAĆ:

  • agencje reklamowe jako:
    • agent reklamowy (pracownik działu obsługi klienta),
    • pracownik zespołu do spraw obsługi zlecenia (account manager),
    • autor tekstów i sloganów (copywriter),
    • projektant grafiki (art designer),
    • pracownik działu badań rynkowych.
  • działy marketingu i reklamy przedsiębiorstw produkcyjnych i handlowych,
  • biura ogłoszeń i działy promocji środków masowego przekazu,
  • agencje public relations jako organizator działań promocyjnych,
  • własna działalności gospodarcza w zakresie reklamy.

 

PAMIĘTAJ!

PO UKOŃCZENIU TECHNIKUM WRAZ Z POTWIERDZONYM POZYTYWNYM WYNIKIEM EGZAMINÓW KWALIFIKACYJNYCH UZYSKASZ TYTUŁ ZAWODOWY.